Miosliv

Mor o Jonnys rockabilly bröllop

Publicerad 2014-08-19 12:41:50 i Fotojobb,

Det är tyvärr inte ofta kameran används just nu, mitt SD kort har tyvärr gått sönder. MEN! Självklart fotograferade jag mycket nu i sommar när min mor gifte sig med Jonny än varm och skön sommardag, här kommer en samling:


Charlies lille kusin Adam
 
 Fantastisk god tårta gjord av min syster Heidi
 
 
Brudparet
 
De valde att använda fantomringar och istället göra bröllopstatueringar 
 
Min prins och jag (Maja fotade)
 
Hela gänget
 
Jag och alla mina syskon, vi står i åldersordning så Heidi till vänster är äldst osv.
 
Nämen titta, en bild på mig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela