Miosliv

Tomt

Publicerad 2012-09-28 03:39:00 i Vardag,

Ja, det är allderles tomt här nu när båda mina killar är borta..
 
Det har varit mycket förberedelse för kommande seminarium som skall ske imorgon.. eller om 6 timmar rättare sagt, jag hade inte hunnit plugga så mycket som jag önskade i helgen och sen var det skola på måndagen, blev inringd på tisdagen och jobbade i högstadie för första gången vilket jag tyckte var riktigt kul! Mamma och Jonny kom och hämtade Charlie på kvällen för några dagar, jag stupade i säng och vaknade inte förrän 12 timmar senare.. kroppen började lixom gå in i zombifas när det bara blev ca 4 timmars sömn flera dagar i rad, så otroligt tacksam för att dom ställde upp! På så vis kunde jag förbereda mig för grupparbetet som vi hade igår och sen for jag hem till Ellinor och bara VA. Idag har jag städat huset och fått hem 3 kubik ved samt hunnit betala alla räkningar. Börjar se ett ljus i tunneln efter några års ekonomiskt kämpande, vilket är otroligt skönt, stenen i magen börjar lösas upp. Ja, så nu är det väl dax att sova, imorgon är DEN stora dagen och senare kommer mina BÅDA älsklingar hem!! Som jag längtar! 
 
Några bilder ifrån veckan:
 
Charlie stod och väntade på momo i en kvart!
 
P.L.U.G.G.
 
Redig kille som hjälper till med trädgården!
 
Blev Indiskt igår med Ellinor
 
Och där kom veden..
 
Umgås 2012: En dator med film o båda sitter på facebook på sina toutch-telefoner!
 
Förresten, ni vet ju att jag börjat träna lite smått... jag har ju inte kunnat få på mig ett par riktiga byxor på ett tag (leggings - räddare i nöden) men igår hittade jag ett par som satt som en smäck! Jag testade även ett par byx-leggings som jag hade för ett år sen men dom bara ramlar ner nu... så visst börjar jag märka lite smått, resultat :) Här är dom nya byxorna:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela