Miosliv

Ny dator!

Publicerad 2012-09-21 19:10:29 i Miosliv,

Eller ja, ny å ny, begagnad (2 år) men för mig är den ny! Kanonpris fick jag också 1400:- (nypris ca 5000).
På sättovis är jag glad att min gamla ÄNTLIGEN la av för innan den ramlade i golvet så - hade jag bara ett halvt fungerande tangentbord (suttit i ett år och klistrat in vissa bokstäver...), en halvseg fläkt (lånad ifrån min gamla minidator - in i en stor bärbar) en i lödad kabel till laddaren (batteriet har aldrig funkat på den så jag var tvungen att alltid ha kabel) samt trasiga USB-uttag..SÅ NU har jag en liten igen, visst saknar jag att ha stor skärm men jag vet att man vänjer sig! och denna är otroligt behändig att ha, tar inte mer plats än en bok (åå de har jag måååååånga) i väskan till föreläsningarna/grupparbetena. NOG om datorn. 
 
Jag har inte kunnat publicera några bilder ifrån senaste tiden, systemkameran har tyvärr inte används av förståeliga skäl, väskan är oftast redan överfull. Så telefonbilder får duga!
 
Just i detta inlägget kommer det bara 3 bilder för jag tänkte skriva ett eget inlägg om vår vardag JUST nu. Det kommer upp om en stund!
 
Igår blev det en fika med denna goingen! Första gången på en månad som vi båda inte hade något inbokat...
 
 
 
Och förra helgen var Magnus hemma, första gången också på en månad ungefär.. som vi saknat han! Tyvärr kunde han bara stanna 2 dagar... meningen var att han skulle komma hem ikväll igen men han är sjuk :/ så krya på dig älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela