Miosliv

Högskola? Jag?

Publicerad 2012-09-22 17:00:00 i Vardag,

 
Alltså, jag hoppas ni inte har missförstått Vardagsinlägget, JA det är jobbigt ibland eftersom jag är otroligt känslig emot stress och JA det är jobbigt att Magnus inte är här så ofta som jag trott varvid jag är en zoombie men det går inte uppemot den GLÄDJEN jag har inom mig när jag sitter där i skolan! Jag mår så sjukt bra, uppgifterna ÄR tuffa men samtidigt utmanande!
 
 
 
Jag går också i ett litet rus fortfarande, JAG högskola? Jag som kämpade med gymnasiet i våras? Det känns..stort!! Och ja, det kommer väl bli tuffare kan jag tänka mig när allt inte känns så nytt, men samtidigt resonerar jag somsåhär: åren på lärcentrum FLÖG iväg, tiden SPRINGER ifrån mig enda sedan Charlie kom till världen så jag försöker bara NJUTA o KÄMPA PÅ!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela