Miosliv

Helgen

Publicerad 2012-10-01 13:51:43 i Vardag,

I fredags kom mina killar hem, Charlie hade haft det toppen hos mormor och Jonny! jag dök ner i min 700 sidor tjocka bok på kvällarna och hann faktiskt inte umgås speciellt mycket med Magnus.
 
Tisse höll mig sällskap
Magnus åkte hem tidigt på söndagen, men vi låg kvar en stund och pärlade
Sedan under dagen fick jag mycket gjort - 6 fulla ikeapåsar till återvinningen, storhandling 7 påsar, sortera 5 maskiner tvätt, fixat in ved (fick somtur var hjälp av en tjej då min rygg inte godkände sådana ansträngningar, har en skada som gör sig påmind i sådana situationer) och ja, sen var den dagen försvunnen! Stensomnade både jag och Charlie. Nu sitter jag på en föreläsning i skolan =) Förresten, imorse slog jag rekord - har halverat min löpnings-tid på en månad! Jipppii :)

Kommentarer

Postat av: Coquina

Publicerad 2012-10-07 16:56:33

Shit vad duktig du är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna mässbiljetter och biobiljetter =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela