Miosliv

En liten uppdatering till er

Publicerad 2012-10-14 20:37:45 i Vardag,

Jo, jag har allt haft bloggen i huvudet, för er som följer oss på Instagram och Facebook blir dessa inlägg lite småtjatigt skulle jag tro, lägger ju in sammanfattningen med samma bilder. MEN de bilderna som jag har när jag använder min systemkamera hamnar som vanligt här, och just nu används tyvärr inte kameran speciellt flitigt, dock har jag ett "jobb" snart då jag och Charlie ska bege oss upp till Värmland och moster Heidi för att Charlies kusin Adam skall döpas! Och jag ska fotografera :D Ska bli superkul!
 
Här kommer senaste bilderna ifrån vår vardag:
 
 
Vi fyndade en fin Nova Star mössa inne hos Bambi som Charlie älskar!
 
Lite god middag! Köttfärsås å spagetti
 
Eller lite hemmagjord pizza!
 
Fast detta var ändå godast! Kalops!
 
 
Jag skulle måla naglarna.. och då skulle såklart Charlie det också!
 
 
Massor av plugg som vanligt, här hittade jag ett intressant citat ifrån Piaget!
 
 
En kväll åt vi varma mackor
 
Och bakade underbart goda morotscupcakes!
 
 
I förra veckan åkte vi ut och hälsade på Hasse som nuförtiden bor på landet i en jättefin gård, han jobbar inom lantbruk och äger såklart en traktor - vilket Charlie älskade!
 
Mot kvällen åkte vi till Mormor och Jonny och stannade där under natten, mysigt med spontanbesök!
 
Sen åkte hemåt, på kvällen åt vi på Kinan i Edet, besökte "Café Gläntan" som sålde ett jättefint bokstavskort superbilligt! Dock tog jag inget kort på det utan på Charlie när han precis hade smakat på soya!
 
Dagen efter såg hans ögon ut såhär.. vrålförkyld och ögoninflammation! Men lika glá för de är han ändå!
 
Magnus har inte varit hemma på några veckor och vi saknar honom en massa.. imorse pratade vi med han på skype..
 
 
Ja, det var en liiiten uppdatering :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2012-10-14 22:07:20

Vilket recept hade du till morotscupcakesen? Va de bra? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela