Miosliv

Fräscht.

Publicerad 2012-11-14 00:54:00 i Miosliv,

Jomenjadå, orkar inte pilla ihop en ny design men den andra grunddesignen jag hade var lite gammel nu. Så vi tackar, exeggutor för att du skapat en allderles lagom design hit just nu, inte för rörig eller avancerad utan enkel, tycker ni inte? Eller ser ni den inte? Uppdatera på F5 isåfall.
 
Jag var dock tvungen att göra den lite personlig, ni ser bilderna ovanför? i headern alltså, det är mina Instagrambilder så varje gång jag uppdaterar min instagram så rör sig dem. Rätt smidigt tycker jag, då slipper ni som inte vill följa mig på vanliga Instagram och jag behöver inte ladda in bilderna i inlägg i efterhand. En sak bara, varje bild är klickbar, där kan ni lämna kommentarer på JUST den bilden/ gilla bilden/ se vad jag har skrivit om bilden. Bra va!
 
Heidi har börjat lägga upp några av bilderna jag tog i helgen, kika in hos henne, jag lägger givetvis in några fler framöver men just nu jag tar mig bara friheten att publicera mig själv och Charlie här :) Maja fotade detta, om jag minns rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela