Miosliv

Kameraväska!

Publicerad 2012-05-22 01:58:48 i Tävlingar,

Som väskfreak jag är så är jag självklart med hos LINASFOTO i tävlingen sponsrad av Fotobag.se! Jag har somsagt, måånga väskor men ingen ordentlig kameraväska som denna! Kameran är otroligt värdefull för mig och varje gång jag stoppar ner den och mina objektiv i min "vanliga" väska med, där det alltid är kaos, så får jag en liten sten i magen. Mina fina kameragrejjer.

Jag har faktiskt inte besökt Fotobag.se innan och blev starkt faschinerad av vilket utbud det faktiskt finns! Snyggt ska det vara, om det ska vara! :) HÄR är snyggingen jag personligen gillar mest! Tävla du med, HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela