Miosliv

Vill du bli månadens bild?

Publicerad 2012-03-04 18:48:42 i Månadens bild,

Fört och främst; klicka på F5!

Fotografering är min passion, jag älskar att se resultatet att ha varit en idé tills det blir en verklighet. Och för det krävs även inspiration. Jag tänkte skapa en ny grej här på Miosliv och jag skulle tycka det vore jättekul om ni hängde med! Ni behöver inte äga en systemkamera för att vara med, det är inte kvalitén detta handlar om utan INSPIRATION! vad vill just du skapa? eller har du skapat? Skicka in din favoritbild och kom ihåg: Fantasin har inga gränser!
För att medverka:

Skriv ett inlägg i din blogg:

Tex.
"Jag är med i månadens bild hos Miosliv, info om när bilden togs/inställningar och dina tankar kring den, länka till DETTA inlägget!"
Har du ingen blogg? Gör samma sak och maila till: [email protected]


Har du ingen blogg? Gör samma sak och maila till: [email protected]

Lämna en kommentar i DETTA inlägget att du medverkar + länken till ditt inlägg
10 mars är sista dagen och då skriver jag ett inlägg på Miosliv där alla bidrag medverkar med bilder & länkar! Sedan får läsarna bestämma resten!

Vinsten är en månads publicering i sidomenyn i Miosliv och givetvis ÄRAN! :)
Jag ser fram emot att se era bilder !! Detta kommer bli så kul!!

Kommentarer

Postat av: Ellen (alatariel)

Publicerad 2012-03-05 16:08:02

Undrade bara ifall man måste skriva inställningar? Funderar på att vara med. ;)

Postat av: Rebecca Rehn

Publicerad 2012-03-13 13:19:31

Fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela