Miosliv

Att fånga ljuset

Publicerad 2012-03-04 15:40:53 i Tävlingar,



En bild på Fritiof i sommras, jag jobbar alltid med ljuset när jag fotar..
Fritiof står och funderar på om han ska hoppa i eller inte, tycker den är härlig!


Miosliv
är med i en tävling hos dom grymma fototjejerna Maja & Petronella, om jag vinner så skulle jag välja detta stativet (ifrån tvspelsweb.se) eftersom jag vill utvecklas mer inom mörker fotografering (här är ett exempel på när jag försöker fota i mörker) och för att lyckas är det en fördel att ha ett stativ. Jag hade även älskat att kunna vara med på bilderna jag lägger ut här på Miosliv lite oftare :)

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2012-03-04 16:45:29

Fin blogg :)

Har du haft en bra helg :)?

Kram

Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Publicerad 2012-03-04 18:42:18

Vad roligt att du ville vara med :)

Postat av: hanna

Publicerad 2012-03-04 19:21:46

sv:Härligt att höra! :)

Okej, najs, ska se om jag har någon bra bild som jag kan ställa upp med, skulle vara kul :)

Jodå, min helg har varit kanoners, umgåts lite med kusinerna osånt :)!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela