Miosliv

Fullt ös!

Publicerad 2012-08-22 03:09:00 i Dagens bild,

Igår gick vi en sväng och sopsorterade, sen hem till moster Anki och sen vidare hem, jag somnade inte förrän 3 i morse (saknar Magnus väldigt mycket!) för att sen gå upp vid 7 och röra oss emot förskolan, sedan stressade jag till bussen mot Edet där jag träffade min vän Veronika! Hon har också kommit in på högskola med inriktning Förskollelärare, men i Falun! Jag som hoppats att vi skulle hamna i samma, men glad för hennes skull ändå! Sen vidare å handla, åka buss hem och springa och hämta Charlie, vi tog en promenad upp till Ryrsjön och badade läänge, när vi kom hem stendäckade båda och sov 5 timmar.. Nu har vi ätit röding med potatis och Charlie kikar på "Rädda Joppe" medans jag skriver :) här kommer senaste mobilbilderna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela