Miosliv

Bildrensning

Publicerad 2012-08-10 22:04:14 i Miosliv,

Eftersom jag mest fotar med telefonen nuförtiden, och blogg.se appen ligger nere så publiceras mest mina foton på facebook & Instagram.. så de får komma in lite i efterhand här ;) jag heter hannaellenor på instagram!
 
Vi var och fiskade en härlig dag
 
 
 
Och mös framför brasan när det regnade på kvällen
 
 
Vi installerade vår bubbelpool ute, när vi fick den sa de att den skulle vara självuppvärmande, vilket den inte var så vi ska hitta på någon egen lösning, den är för lång för att få in i vårt lilla badrum
 
 
Jag målade med Charlie
 
 
 
Fritte var såklart med
 
 
Far och son sov middag
 
 
Magnus är den som varit hemma mest och haft tid att påta i trädgården, han har verkligen gröna fingrar!!
 
 
Charlie fick ett tält av gammelfarmors granne :)
 
 
Jag är antagen till Högskolan Väst i Trollhättan - Förskolelärare!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Gabbi

Publicerad 2012-08-11 00:09:53

Appen fungerar för mig så det är konstigt att den inte fungerar för dig.

Svar: Knepigt, försökte publicera senaste inlägget men du ser ju att vissa bilder inte fungerar? =/
Hanna Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela