Miosliv

Kommande 2-åringens önskelista!

Publicerad 2011-05-26 00:33:00 i Charlies utveckling,

Den 15 juli fyller jag 2 år!!! Min mamma har försökt  göra en önskelista och utgå ifrån mina behov och vad jag tycker om att göra:

Måla
Spela boll
leka buuumbuum (bil) av alla varianter!
dansa till musik!

Alltså önskar jag mig:

Saker har med målning/pyssel att göra :)
En riktig fotboll
Bilar.. små som stora!
Sängset
En liten cd-spelare
Tåg & tågspår
Astrid Lindgrens barn-dvdeer!
En ny säng (se bilden)
Kläder (har just nu ca 90 i storlek, har mycket utekläder)




Det var några tips bara :D

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-05-26 07:45:07

Va bra att du lagt ut så här, annars kan det vara svårt att veta vad man ska köpa, samt storlekar och så. Kram

Postat av: Gill

Publicerad 2011-05-26 08:31:16

Det var ju bra att få lite tips på vad man kan ge det lilla busfröet. Hoppas allt är bra med er. Här är allt bra, Frida har varit här i några dagar. Roligt att träffa henne. Hoppas ni också kan komma på besök snart, Ha det bra och en stor kram till er alla tre..<3

Postat av: Olle

Publicerad 2011-05-31 00:58:48

Tack för tipsen, får se om jag kommer till en leksaksaffär också Oo

Postat av: Nikolaielina

Publicerad 2012-02-02 11:45:33

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela