Miosliv

Ny blogg för Fotojobb

Publicerad 2015-06-14 22:42:23 i Fotojobb,

 
Miosliv uppdateras oftast endast när jag har vart igång med kameran. Och så kommer den även göras i framtiden fast bara privata bilder och inte fotojobb. Därför har jag skapat en separat blogg för just mina fotojobb. Som ni vet så är jag inte så bra på att uppdatera Miosliv dock utan Facebook & Instagram är det jag kör på, men ibland kommer jag såklart lägga in bilder här som vanligt. Punkt och slut!
 
 
Kika in på nya bloggen: FotografHannaEllenor.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela