Miosliv

Skalhamn

Publicerad 2015-07-19 16:33:00 i Foto i vardagen,

Förra helgen åkte vi med husvagnen till Skalhamn vid Lysekil. Min frisör Charlotta är även min vän på facebook och hon har flera gånger lagt in vackra bilder från där de har sin husvagn under somrarna, därav ville jag testa och se om det verkligen var så vackert som på hennes bilder och det var UNDERBARARE! Ett rikitgt sommarparadis. Vi badade, var nere vid stranden vid solnedgång i ljudet av sommarmusik av de andra gästerna, barfota i sanden, plockade snäckor, blev jagade av krabbor, klättrade bland klippor, svor åt svindyr pizza inne i Lysekil (som det brukar vara på turistorter) ja och om kvällarna mös vi massor i husvagnen. Och sist men inte minst, så fotograferade jag en himla massa, såklart!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela