Miosliv

livet i en husvagn

Publicerad 2012-03-19 21:25:39 i Hanna drömmer,


Jag har i några månader följt Stephanie och hennes familj som bor i en jätttebamsing till husvagn, inte som en liten "Svensk" semesterhusvagn utan dom har en jättestor husvagn som man kan fälla ut på sidorna för att få större yta när man står still, de reser omkring och säljer stämplar (mer om det i hennes senaste inlägg) och detta gör dom i USA! Jag är sjukt inspirerad och drömmer mig ofta bort när jag läser om vad som händer i deras liv! Samtidigt har dom 2 söta småttingar och 2 katter! Så det verkar vara fullrulle =) Iallafall, det är en blogg jag ville tipsa er om!

Och ni finner dem HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela