Miosliv

Nu har det kommit!

Publicerad 2009-09-30 23:04:57 i Miosliv,

Idag fick vi äntligen hem det efterlängtade babygymmet! Och ojjj så jag tittade på alla konstiga saker som låg ovanför mig =) Annars har mamma vart iväg till psykologen och pratat av sig medans mormor passade mig! Somnade gött i vagnen utomhus, tur vi köpte dendär overallen häromdagen för nu är det kaaaallt ute! Fick även ett gött bad nu på kvällningen :) Idag beställde mamma hem fotoboken och den blev riktigt snygg!

Imorgon vid 12 åker vi emot skåne, blir väl någon vecka där nere och bara träffa alla nära&kära och ta det lugnt, och så är det kalas för Denise som fyller 20! =) Då ska hennes mor vara barnvakt fast hon är i samma lägenhet som oss och mamma kommer köra på alkoholfria drinkar =) får se vad man hittar för goa mixar!
Här inviger jag det fina mumin-babygymmet:


Kommentarer

Postat av: Helena.K.

Publicerad 2009-10-03 15:00:03

Mysigt med babygym. Hoppas du och Charlie får en underbar vecka i Skåne.Ta hand om er, stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela