Miosliv

Äntligen!

Publicerad 2010-01-29 18:53:27 i Miosliv,

Äntligen är den här, designen! Guuud vad lång tid det tog att ladda upp den, blev klar med den för över ett dygn sedan. Men blogg.se har ju krånglat lite detta dygnet så jag antar att det är orsaken.
Med oss är det bra, vi åker hem till Lilla Edet imorgon så just nu består vårt liv av förberedelser för resan, packning osv. en sak har jag konstaterat - det är inte lätt att resa själv med en barnvagn, massa småväskor, en stooor resväska och en liten Mio på de =) Som tur är får vi skjuts utav min snälla syster annars hade vi fått ta en annan resa med 4 (!!) olika bussbyten. Tur att man har släkten! =)
Nu blir det middag - korv stroganoff för mamma och pappa, och köttgryta till lillen!

Update; Min snälla morbror ställde upp att köra in istället då han redan har bilbarnstol monterad i bilen, så Mio åker säkert! Tack syrran ändå! Somsagt, de är väldigt tur man har snäll släkt som ställer upp på en när de krisar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela