Miosliv

Moster Heidi och kusin Adam på besök!

Publicerad 2013-04-21 02:01:00 i Foto i vardagen,

Idag kom moster Heidi och kusin Adam på besök till Lilla Edet, Heidi fyllde 27 igår och vi firade henne hos farmor idag, jättegod mat och Heidi hade bakat MASSOR av godsaker! Jag fick massa oreo-cupcakes i försenad-födelsedagsfika :) Ni hittar säkert recepten och inlägg om STOR baket hos HÄR hos Heidi. Iallafall, en mycket lyckad dag och kameran fick hänga med!
 
Vanligtvis fotograferar jag i RAW vilket gör att jag måste ha tillgång till ett program som konverterar (via redigerings-processen) till JPEG men min dator är för slö för photoshop så fick ta ett annat (sämre) program, därav bildkvalitén! ;) Är förresten bokad till ett dop nästa vecka, då funkar det inte med den kvalitén men som TUR är så har Högskolan Väst en hel datorsal med massa Apple datorer med Adobe program (Hanna är i himmlen) så :) redigering i skolan... såådär kul men bättre än denna sega skrothögen! Ojdå nu svamla jag iväg. Dagens bilder:
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Valkyyria

Publicerad 2013-04-22 18:49:08

aaaaaaaah apple :) me love.... håller på att spara till en egen macbook pro :) men dyyyyyyyra :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela