Miosliv

Tisdag

Publicerad 2012-09-04 12:10:00 i Miosliv,

Igår hade jag introduktion på Högskolan Väst (Förskolelärarutbildningen) och det var MYCKET information men nödvändig, trivs väldigt bra i skolan som är rätt nybyggd och har allt en student behöver. Sen kom jag hem och hämtade min lille kille på förskolan och vi däckade rätt tidigt.. på tal om, när jag lämnade Charlie (6.30) så testade jag att köra en löprunda hem och tro min förvåning att jag orkade!! Snacka om att jag har jobbat upp min kondis nu i sommar när jag sprungit på jobbet om nätterna (4 våningar x 30 typ på en natt) samt promenader typ varje dag.. bara TILL Charlies förskola samt hem är 2.5 km, det blir 5 km om dagen! :) Iallafall, i söndags kväll trådade jag och Charlie upp all hans konst på hans vägg och det tyckte vi båda blev väldigt fint! Sen bakade jag Bambis goa kaka som jag gjort innan (kika "Andras recept") och vi testade kläder som jag och mina syskon hade som barn (de han har på sig när han håller kattungarna) tur man kan ta vara på barnkläder! För dom är inte gratis nya!








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela