Miosliv

HUS!

Publicerad 2012-03-26 23:07:03 i Hanna gillar,

Ååå idag kom sista klartecknet! Vi ska flytta till huset!! Det sker 1 juli och det är världens mysigaste hus som har allt! Och vi bor granne med min kära far och bror & Fritiof! Gångavstånd till bad, närmre Göteborg - där jag ev ska gå Fotograf Högskolan! En egen gård lixom - vilken lyx att slippa höra grannarnas snarkningar! Att kunna odla! Att kunna Grilla! Att Charlie kan leka hur mycket han vill! HÄR bor min far och det är somsagt precis bredvid vi ska flytta in :D Jag fotade massa när vi var där och tittade på det men jag hittar inte bilderna någonstans, men HÄR är två! lånade lindas bilder:

Vy från köket
Köket
Del av vardagsrummet

Dagtid
Altan + utsikt

Sen är det även ett jättestort "master" bäddrum, ett lite mindre, mysig garderob, på ovanvåningen finns ett rum som är i ordning (tänkte kanske ha fotostudio där) men enda vägen in är via en stege utifrån, det är 2 rum till som är orenoverade där uppe. Och en friggebo. Sen en tvättstuga, en toa med badkar ::

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2012-03-27 09:09:54

Så glad för er skull!! Inte minst för Charlies skull!! ;) Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2012-03-27 11:04:59



Men Hanna vad fint huset är, jag önskar er Lycka till. Sen får ni bo nära Pappa & Morfar till Charlie

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela