Miosliv

Sista natten på Karlstorpsvägen

Publicerad 2012-06-28 02:24:08 i Miosliv,

Veckorna har sprungit iväg och nu står vi redo, allt är packat och imorgon går flytten. Det är med blandade känslor,Charlies första minnen kommer troligtvis vara ifrån just här. Samtidigt är detta ett av mina mål i livet och jag vet hur värdefull min barndom blev pågrund utav att vi fick växa upp med trädgård. Nog sagt, Skriver ifrån iphonen och kan inte bifoga bilder eftersom blogg.se appen är knas, men arkivbilden på vårt hus ovan tycker jag passar utmärkt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela