Miosliv

Lek&buslandet och 3D!

Publicerad 2012-07-22 22:11:34 i Mixed,

Imorse tog jag ett impulsbeslut och 20 minuter senare satt jag och Charlie på bussen emot Göteborg. Tanken var att gå på Ice Age 4 i 3D på Bergakungen, men vi kom fram 4 timmar innan den började, så vi gick runt i femman där vi åt på Donken och sedan blev Charlie avmålad :) efter det var han uttråkad så vi tog spårvagnen till Hjalmar Brantings hållplats och Göteborgs största Lek&busland. Charlie var i extas! Vi hade gööörkul men det var ett rejält träningspass för mig! Två våningar och dom hade allt! 10 meter höga klättersaker, bowlingbana, 6 kalasrum, massvis med riktiga karuseller och typ 30x20 stor labyringklättring (sån som alltid finns på lekland) vi var utmattade när vi satte oss på bion. Charlie fyllde ju 3 förra veckan och detta var bl.a. Min present till honom. Han har aldrig gått på bio så även detta faschinerade honom. Han skötte sig bra de 2.30 h som filmen varade men i slutet ville han hem. Tror ni det var två som somnade gott på bussen hem? :) en awesome dag idag igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela