Miosliv

Gammalt blev till nytt!

Publicerad 2012-04-28 18:51:28 i Miljötänk,

Idag var vi somsagt på klädbytardag, jag hade massvis med gamla kläder på vinden, de mesta urväxt men även sånt som jag tröttnat på och det kändes superbra att kunna BYTA in dessa emot kläder som passar, är snygga och så gott som nya, och inte kostade ett öre!! Alla kläder som blir över går även till folk som behöver dem så ett stort plus för det :) Detta fick jag med hem:















Även dessa skor ifrån märket BIANCO fick jag, har kostat runt 600!!












Hittade även några tröjor åt Magnus



Behöver jag säga att det var en mycket nöjd Hanna som gick därifrån? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela