Miosliv

12 år sen. då du var allt.

Publicerad 2012-04-29 02:02:15 i Ord från hjärtat,

Under havet, långt från land
Sjunker orden, till dig ibland, nånstans
Långt här inne, finns allting kvar
På orörd mark, som oupplevda dar
Men då solen slår ner på mig
Och ljuset upptäcker dig
Och du är det enda som jag ser
Då finns inget som döljer dig
Mina känslor förföljer mig
Överallt var du än går
Här på jorden, du och jag
Om vi har modet, att stanna upp, ett tag
Besöka platser, där vi vill va
För du vet vi måste, lämna varann en dag
Men nu slår solen ner på mig
Och ljuset fångar dig
Och du är det enda som jag ser
Nu finns inget som döljer dig
Mina känslor förföljer mig
Överallt var du än går
Var du än går
Var du än går...
Under havet, långt från land
Sjunker orden, till dig ibland, nånstans
Långt här inne, finns allting kvar
På orörd mark, som oupplevda dar
Men då solen slår ner på mig
Och ljuset upptäcker dig
Och du är det enda som jag ser
Då finns inget som döljer dig
Mina känslor förföljer mig
Överallt var du än går
Här på jorden, du och jag
Om vi har modet, att stanna upp, ett tag
Besöka platser, där vi vill va
För du vet vi måste, lämna varann en dag
Men nu slår solen ner på mig
Och ljuset fångar dig
Och du är det enda som jag ser
Nu finns inget som döljer dig
Mina känslor förföljer mig
Överallt var du än går
Var du än går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela