Miosliv

Operation mandlar

Publicerad 2011-03-27 23:12:33 i Ord från hjärtat,

I fredags fick jag ett efterlängtat samtal, stått i kö på att operera mandlarna ett tag och nu fick jag en tid, det var ett återbud de fått in så jag ska opereras redan imorgon, antagligen idag för er som läser. 

DUMMADUMMA mig, jag googlade lite på mandlar och fann en blogg där en tjej visade med bilder hur det såg ut och läste om smärtan hon beskrev, den gick inte att jämföra med smärtan man har vid halsfluss... de är ungefär som att sitta och läsa förlossningsberättelser i vecka 39... usch, nu ångrar jag mig.

Magnus sa att den smärtan hon känner kanske jag inte alls upplever likadan, och det är ju sant, återigen dedär med att föda barn - vissa ser det som en förkylning, andra skulle lätt kunna hoppa ut igenom fönstret när det är som värst. Så, jag får helt enkelt tänka så, det kommer göra ont såklart men förhoppningsvis tål jag det.
Om två veckor kommer jag tacka mig själv för att jag förhoppningsvis slipper halsfluss (som jag haft flera gånger om året i många år nu) och är det värt det. Nu vill jag bara ringa och avboka allt,
m e n   j a g   s k a   f å   d e t  h ä r   g j o r t.
Charlie kommer vara hos mormor & jonny då jag sover på sjukhuset en natt och lär väl inte vara så kry dagen efter heller, Magnus går i skolan till 19.
Idag var vi på hundpromenad, jag bloggar mer om de på tisdag antagligen, nu ska jag pussa på mina killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela