Miosliv

I am alive!

Publicerad 2011-03-29 11:15:24 i Ord från hjärtat,

Operationen gick bra, är vääldigt trött, sovit dåligt eftersom jag har väldigt ont i halsen och sen ett dropp i handen som inte passade mig så bra när jag behöver sova, rör mig så mycket i sömnen. Men nu är mandlarna borta!! Läkaren meddelade att det var ett bra val att få bort dem, de var många "proppar" i dem alltså ärr efter tidigare infektioner, måste också vara observant på om det börjar blöda, hon hade tydligen kommit åt en artär. Är sjukt nöjd med omvårdnaden i övrigt, flöt på riktigt bra. Delade rum med en dam och vi hade värsta utsikten över Trollhättans omkringliggande skogar. Nu är det däremot underbart att ha fått krypa ner i sin egen säng, saknar min Charlie nåt enormt men han har de bra hos momo o jonjon. Tur att han är där tills imorgon, för jag kommer somna snart och jag gissar jag jag sover.. till imorgon.
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-03-29 11:47:20

Skönt att det gått bra! Ta hand om dig nu! kramar

Postat av: gill

Publicerad 2011-03-29 12:40:48

Hej snäckan. Hoppas allt känns bra nu, förutom att du anntagligen har ont. Skönt att det är gjort väll? Kan tänka mig att du saknar din lille prins.men han är och blir bortskämd hos mormor,så du kan ta det lugn och sova. Läste att du gått in och läst om operationen. du är rolig,sådant ska man inte göra,man blir ju rädd. Ha det nu bra och en stor Krya på dig Kram <3

Postat av: emma

Publicerad 2011-03-31 11:34:05

vad skönt att de är borta nu, så du slipper vara sjuk o ha ont!



Då har du ätit mkt glass nu? DE brukar man göra efter sådan operation?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela