Miosliv

Hej!

Publicerad 2011-06-25 01:23:24 i Fotojobb,

Det har hänt så otroligt mycket saker sista tiden så bloggen har hamnat i skymundan helt. Jag har träffat Emelie Ohlsson och lärt mig otroligt mycket om min kamera och hur jag får bilderna så som JAG vill ha dem, sen har vi varit på en underbar semester och jag har tagit mängder med bilder, och denna gången LOVAR jag att jag ska lägga upp dem :) Men... klockan är snart halv två på natten och jag måste sova, men här har ni lite smakprov av bilderna; en kombination av mitt fotointresse+semestern:

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-25 12:33:42

Vilka fina bildeer:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela