Miosliv

Fritt fram

Publicerad 2011-07-30 02:29:58 i Design,

Ja, nu är det fritt fram att kommentera som vanligt! Seså, in och spotta ur er allt ni inte kunnat göra senaste tiden!! (klicka på F5) Jag har även gjort små ändringar som ni kommer märka av om ni kikar runt lite :) & lägg märke till den mer.. personliga ikonen till ♦Miosliv♦ :)

Förövrigt vill jag påminna er att vi nu finns på facebook! Sök upp Miosliv och klicka på gilla, på så vis får ni snabbast uppdatering! missade ni gårdagens inlägg om designen kommer det här under;


.............................................................................................

Jag har uppdaterad bloggdesignen med lite nya bilder, klicka på F5!
(oså massa text om kommentarproblemet, men de löste jag ju!)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-01 07:38:50

Hej på er! Hoppas att ni har det gött där ni är , nu är det sommar. väntar på dom sista bilderna du lagt ut får inte fram dom.Du är en duktig fotograf Hanna, är alltid inne och kollarpå din blogg... Ha det nu riktigt skönt..Kram..

Postat av: Hanna svarar;

Publicerad 2011-08-01 10:42:47

Anna; Tack så mycket =) vi har det riktigt gött här, tar varje dag som den kommer i lugn och ro :)

Är det på bloggen du inte får fram de sista bilderna??

Detsamma! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela