Miosliv

1.5 år kollen

Publicerad 2011-01-24 23:49:53 i Charlies utveckling,

Idag var jag iväg till BVC för vägning, mätning och vaccinering.
Jag hade gått upp ifrån 9,2 kg till 10.5 kg på ett halvår, ligger lite under kurvan vilket vi även trott eftersom näringsupptaget störts av att jag under denna period "blivit" laktosintollerant. Något som jag däremot dragit iväg på är min längd, på ett halvår har jag vuxit nästan 5 cm! då var jag 77 cm lång, nu är jag 81.5 cm!
Sedan var det dags för vaccinering (Mässling, påsskuka och röda hund) och visst tyckte jag det var obehagligt men fort gick det, jag skrek till lite men ville fortsätta leka med "djuren" som praktikanten höll framför oss. Sen fick jag ett plåster jag pillade bort direkt.
Nästa besök är inte förrän jag är 2.5 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela