Miosliv

Röj!

Publicerad 2011-08-30 22:49:21 i Vardag,

När vi var uppe i Bettna sist åkte vi till en stooor bakluckeloppis, jag hade aldrig varit på en sådan innan men blev som tokig av alla fynd man kunde hitta! Å med tanke på att vi inte röjt vinden ända sedan vi flyttade in här, och jag är en saksamlare.. så tog jag och Charlie ett jäkla röj idag!! Och oj vad saker som kommer säljas, bland annat Charlies gamla spjälsäng (vi har två + den han sover i nu) (på tal om vi ska köpa ny säng för presentkortet vi fick, måste bara ta mig till IKEA, TACK till alla som samlade ihop!!) iallafall, massssssa kläder, väldigt mycket märkeskläder ifrån tonåren (funderar på att lägga ut på tradera istället, vad tror ni är smartast?) ja och massa smått och gott man inte har användning för idag.. och det var givetvis underbart att få lite ordning där uppe! Charlie var otroligt duktig och hjälpte mig hela tiden flytta lådor ;) han hittade även två pinnar + en tom flyttlåda = bååååt! :D

För er som inte är vänner med mig på facebook, och bor i närheten här;
Åk till Västra Tunhem kyrka den 25 september, sök på det namnet på facebook så får du mer information!! :) Man kan sälja, köpa eller bara titta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela