Miosliv

Första frisör besöket!

Publicerad 2011-08-30 01:05:43 i Charlies utveckling,


Så var det dax för Charlie att testa en ny frisyr, han är supergullig i den nya.. men på nåt sätt känns han större, vilket är svårt för mig som mamma att acceptera, han är ju min lille bebis än! =) men, jodå, söt blev han! och skötte sig, det gjorde han exemplarisk, men vem skulle inte göra det när man fick sitta i en allderles egen;

"buumbuum"



Jag klippte också till fågelboet och satte i lite brun färg och
blonda slingor, syns inte så mycket på bilden då ljuset inte var
det bästa, men snyggt blev det iallafall!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-30 09:55:45

gjorde du ditt själv? jag är glad att B har lite hår, då ser han ut som bebis längre:) USCH tänk när han får massa hår så stor han plötsligt kommer att se ut då. Charlie blev JÄTTE söt i din nya frisyren och visst ser han lite äldre ut nu:) stora gossen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela