Miosliv

26 november 2010

Publicerad 2010-11-27 19:39:09 i Miosliv,

Igår efter skolan åkte jag (mamma) iväg med mina klasskompisar, Cecilia & Ida, efter skolan. Vi åt först på kinan i stan och sen tog vi bussen till Överby i snökaoset. Mio var på dagis.

Vi gick på Överby i flera timmar och hade superskoj! jag är så glad att ha träffat så goa töser i klassen =) vi kommer hela tiden på oss att vi tänker på samma sätt hela tiden.. imorgon ska vi eventuellet åka till Lerums vattenpalats, jag&Mio, Cecilia med hennes kille och deras dotter Emilia (som lekte med Mio i sista videoklippet)

Iallafall, de flesta julklapparna inhandlades och lite smått&gott till =) men de bästa av allt var ändå att få komma ut med tjejorna, tänk vad lite sånt kan göra med ens humör!

Denna fina granen köpte jag igår, 39 kr på Etage! och vår hyresvärd hade passande nog satt upp en där ute samma dag! (på tal om julpynt, jag var precis upp på vinden för att hämta restrerande, och drog mig i trappan....ont i rompan men hade riktigt tur.. kändes som ryggen small av i fallet..)

Jag köpte en förtidig julklapp till Ida, ett halsband som det står Ida på! och då köpte hon denna till mig =) hihi vi har nog båda för dåligt tålamod för att vänta till jul =)

Välbehövligt, en tjockare (& finare) tröja och en go vintermössa till Mio.

Mystofflor, dessa var orsaken till att jag halkade i trappan idag...

En till välbehövlig sak, en rosett-väska! min andra har gått sönder.......en av dem iallafall =)

På EN dag hade det blivit såhär mycket snö utanför oss, EN DAG! (sopade bort allt ifrån bord och stolar på morgonen..)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela