Miosliv

Bus, lek och stoj!

Publicerad 2010-03-24 15:12:37 i Miosliv,

Bus, lek och stoj! för alla åldrar!
Igår åkte vi en sväng till Familjecentralen här i Trollhättan, vår lilla familj. Vi träffade små bebisar, ja för Mio var nog nästan äldst :) Mycket trevligt hade vi iallafall! Sen begav vi oss vidare till överby för att införskaffa gardinstångs fästen och nåt fint till på lördag då mamma bjudit över lite vänner för kalas :) Och som vi fyndade! Hyfsat billiga gardinsaker på rusta och en väldigt fin lila tunika till mamma, matchar perfekt till ett skärp hon har redan :) Priset då? 75 riksdaler! Lovely. Hittade massa fina byxor mamma skulle köpa till pappa men inte någon av dem fanns i hans storlek! tråkigt.
Blev lite mer vandrande i butiker, först pappas butiker, sen mammas.. fast då var ju pappa inte så sugen på det..
mamma däremot njöt till fullo! :)
och jag då, jag höll nog mer med pappa......

Kommentarer

Postat av: Helena.K.

Publicerad 2010-03-24 21:07:41

Härliga bilder!! Hoppas du fick en rolig födelsedag!! Stor kram till er alla tre.

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-24 21:38:22

Du får gärna rösta på mig i tävlingen http://moathemoses.blogg.se/2010/march/finalisterna.html jag är blogg nummer 4 =)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela