Miosliv

Dag 1 och 2

Publicerad 2010-06-28 23:12:00 i Miosliv,

När mamma och pappa sover gott har jag mina små busidéer för mig...
Barnen utanför brukar vara väldigt intressanta!
Det kortet togs igår innan vi begav oss på semester, det var en låång resa för mig som är så liten. Men jag tog det lika cool-lugnt som jag brukar med allt annat! och det gjorde minsann Fritiof med!
Vi var väntade och blev varmt välkomnade, mat serverades och packning packades upp, vår lilla familj får låna gammel mormors nya husvagn! perfekt för oss! vi somnade rätt tidigt och låg i lugn och ro på morgonen. Jag njuter till fullo här nere, en stor gräsmatta att "hoppa på rompan" på, en Fritiof som springer omkring och leker och massa släkt som gärna leker med mig! Senare under dagen tog vi oss en promenix ut i det underbara vädret och in i skogen, över 25 grader i skuggan var det. Pappa band mamma en fin krans med sommarblommor ♥

När mamma och pappa gör såhär;
Ja, då får jag STORA ögon, för det är min pappa och min mamma!!!
och dom får väl inte pussa varandra? =) men efter en stunds pussande så började jag skratta!
När vi kom hem stensomnade jag gott på en filt i skuggan bredvid pappa och när jag vaknade begav vi oss till Vesljunga, ett badställe.
I början var jag väldigt skeptisk men tillslut släppte det, jag plaskade på ordentligt med mamma och pappa och promenerade länge omkring.

(bilderna är tagna i zoomat läge, därav väldigt suddiga)
Pappa var galen och både badade i sina kläder och pussade ihjäl mamsen i vattnet, själv jag satt en stund med gammel mormor och lekte i sanden... Sen bar det av hem där grillning väntade, nu stensover jag och pappa, mamma ska krypa ner och imorgon blir det upp tidigt - då ska vi ner till Tosselilla som ni kan läsa mer om HÄR och nu avslutar vi detta inlägg med ett konstaterande som vi började inlägget med:
Jag är snabb.




Kommentarer

Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

Publicerad 2010-06-29 10:06:43

Vilka helt underbara bilder du tagit, så fin han är din lille kille! Visst är det härligt med sommar!



Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela