Miosliv

Söndag 25 april - I Stockholm - Träffa släkten

Publicerad 2010-04-27 12:25:31 i Vardag,


Visst blir man sugen på en liten till? hihi

På söndagen kom mormor Anitas kusiner med sina barn på besök! Anna-Mi och nya (och första) tillskottet Kanni, 1 månad, Eva-Li & Calle med energitös Denize som är 11 månader! Jag hade jättekul och stormtrivdes verkligen i deras sällskap, vi pratade om allt emellan himmel och jord, jag fascinerades så av Denize som knatar omkring här själv och upptäcker världen! Kanni är också väldigt nyfiken och rör sig mycket för att vara så liten! vi åt en god middag och sen begav vi oss - jag, Maja, Anna-Mi och Kanni oss ut på en liten tur på stan.
Vi tog T-banan till Östermalmstorg, vilken enorm skillnad på klass-skillnaderna endast på T-stationerna! märktes att man hamnad på det "dyraste" stället. Vi vandrade omkring och letade efter något mysigt fik. Pratade om livet som mamma och massa mer! Saknade min Mio något enormt såklart! Kanni var världens goaste och bara sov hela tiden i säkert flera timmar. Vi hamnade på stureplan en stund och fortsatte sedan emot Gamla stan, riktigt mysigt på kvällen, jag köpte en tre kulor av Ben&Jerry glass på deras egna bar där, dyrt som f*n men så gott! vi gick igenom Rosenbad och sen till T-centralen där delade oss och begav oss hem.
Anna-Mi och lille goa Kanni!

Tack för en UNDERBAR dag!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-27 13:45:26

Helloj!

Såg först nu att du hade kommenterat :) hehe, inge seg jag inte :)

I Engelskan har jag Carro Nockrasch (however it spells) :) Och henne gillar jag...inte...så mkt..bara ibland...typ... haha

Sen har jag svenska, just nu med en vikarierande lärare, Fredrik, i början hade vi Gina.

Och i matten har jag underbare Lennart Dahlgård, någon av dem som du hade?

Kramar

Postat av: Ajdinsmamma

Publicerad 2010-05-05 20:17:09

Åhh vilka mysiga bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela