Miosliv

En dag i Trollhättan

Publicerad 2009-09-28 22:25:28 i Miosliv,

Dagens planer var att bara vara hemma och ta det lugnt, så blev det inte.
Vi åkte med mormor&gammelmoster till Trollhättan, då vi hade lite ärenden att uträtta inför skåneresan. Vi åt Indisk mat, inte jag såklart! utan mamma, hon åt svagt kryddad lammgryta med gott ris och massa gott nybakt bröd doppat i yoghurt! Själv satt jag i gammelmosters knä och tittade och kiknade av skratt av att titta på gammelmoster =) Eftersom jag fick en del pengar av min fars mormor så passade mamma på att köpa bla. en skön overall m.m här kommer lite bilder:

Vinteroverall - Lindex

Mössa - Åhlens

Greggelscharfen (1 av 3) köptes på nätet som vi bloggade om nyligen.

Man går ner i vikt av att skaffa barn! Mamma kommer i jeans för första gången på flera år! Jeansleggings & vanliga Jeans ifrån Kapp ahl, hade tur då de även var 25 % på alla byxor :)

Ett par benvärmare från Gina (passar bra till mammas lackleggings), ett paraply som fyndades för 29 kr! och äntligen en ny fin plånbok! (har gått omkring utan myntfack på den gamla trasiga ett bra tag nu) =)

Vad tycker ni?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela