Miosliv

Vardagen

Publicerad 2009-11-28 04:39:28 i Miosliv,

Vi har varit inne i en period denna vecka där vi vart nattmänniskor, försöker vända på detta men det är inte det lättaste. Mamma läste DETTA inlägg av Camilla Läckberg om sina tankar om Anna Wahlgrens metoder, blev lite intresserad av en del av det, inte allt dock.. men det är väl de som är bäst, att balansera på sin egen metod, det som känns rätt, och att även lära av andra (så tycker mamma om det mesta i livet, lagom är bäst!). Idag har vi promenerat fram och tillbaka till Göta för att vaccinera mammas jycke som just nu bor hos foderfamilj, den årliga vaccinationen. Annars tar vi det lugnt och laddar för helgen - för i morgon kommer pappa! =)) Och då ska vi upp till Trollhättan för att hämta upp honom, julhandla och storhandla. Det blev inget ögonbrynsfix idag tyvärr, inställda planer, allt kan inte gå som man vill jämt.

Jag leker förfullt och som vanligt sjöng jag med ordentligt till Idol ikväll! Mamma tycker att jag skulle kunna sitta i juryn, för jag äger på att säga min åsikt! =) Vi leker även mycket härmleken där det slutar med att vi ska försöka överrösta varandra, och Jag vinner lätt! (såklart!) hihi, det finns nog inga gränser för hur mycket en bebis kan låta!!

Nu blir det sova, jag somnade precis.

Här är den fina lyktan mamma köpte hem från Partylite, girafferna rör sig i ljusets rörelser och det doftar gott av antingen Spadoft och Fransk vanilj - myys!


Såhär står det på hyllan, med alla underbara böcker, en bild, lyktan som lyser upp mysigt i boa =) och stenen längre ned.


Titta vad mamma gjort, pyntat med en liten julgran =) och något annat råkade  också kika in på bilden..


Denna kom pappa hem med till mamma sist han var här, den har hedersplatsen på hyllan, och i hjärtat!


Eller ja, delad plats =)
Jag sova? nää, ja skrattar nog hellre!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela