Miosliv

Kroppsrörelser

Publicerad 2009-12-30 05:31:00 i Charlies utveckling,

Nu sista tiden har jag börjat visa vad jag vill genom rörelser, tex. som när jag sitter i någons famn och jag ser någon komma emot oss, då "hoppar" jag med hela kroppen - jag visar att jag vill upp till den andre personen! Eller om jag ligger i babysittern så vrider och vänder jag på mig - jag vill att någon ska bära upp mig! hihi, en annan sak som jag upptäckt är våran hunds päls!! Ojoj.. idag gnydde han till ordentligt när jag drog honom i skägget! Men sen fick jag en puss ändå =)

Här visar jag tydligt vad jag vill - maaaaten mamma, maaaten!

ok, sen vill jag ju fånga alla konstiga prickar på bordet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Mamma. Fotograf. Skådespelare. Livsnjutare. Geocachare. Miljömedveten. Kontakt? https://fotografenhannaellenor.wordpress.com för mer info!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela